TeamReverse
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

TeamReverse

A comunity with good staffs and more. Join us today!
 
HomeTestLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Nya job, och thug.

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Zaarrk
Head-Admin
Head-Admin
Zaarrk


Antal inlägg : 24
Registreringsdatum : 2013-09-12
Ort : Ångermanland

Nya job, och thug. Empty
PostSubject: Nya job, och thug.   Nya job, och thug. I_icon_minitimeSat Sep 14, 2013 12:20 pm

Hej igen.
Jag har pratat med Kevin om det här några gånger förut, men jag tänkte ändå ta och posta det här.

- Special weapons dealer/Säljer M9K Vapnen.
-Car dealer /Säljer alla bilar, och ferraria/lamborghini är skitdyra, (Gör det roligare att spela för alla kör inte runt i sånna då.)


En ändring till Thug.
Thug skulle egentligen ha 3 modeller, en svart kavaj med en mask (Den har bara den just nu), En grå kavaj med en gas mask, och en grå kavaj utan en mask alls.
Den skulle också spawna med en tommy gun/mac-10.

Jag vill också gärna att ni tar bort spiderman-woman. Den är bara oseriös, och den har ingen riktig mening.

Jag skulle gärna vela att folk kör runt i Volvo, GMC Syclones, och andra billiga bilar. Så det blir mer realistiskt.
Riktiga gäng kör inte runt i lamborghinis..
Altså det jag menar är, gör dom finare bilarna dyrare (100k/mer) Och dom andra typ 10k eller något sådant.
Och gärna några trafiklagar. Eller en speedometer (Så poliser kan se hur snabbt man kör.

Back to top Go down
Kawlo/Swedish Batman

Kawlo/Swedish Batman


Antal inlägg : 12
Registreringsdatum : 2013-09-11
Ort : Skåne

Nya job, och thug. Empty
PostSubject: sup   Nya job, och thug. I_icon_minitimeSat Sep 14, 2013 12:46 pm

Jag håller med med alla jobben förutom thug för att jag tycker inte att thug ska spawna med Mac-10 eller Tommygun dom hade bara rdmat. Men annars skit bra
Back to top Go down
 
Nya job, och thug.
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
TeamReverse :: Tips!-
Jump to: